Spennende nyheter!

Hei! Vi på Trio trafikkskole har en spennende nyhet til deg som er elev hos oss, eller er tidligere elev.

Våre lærere begynner nå på Wright Trafikkskole og Wright overtar lokalene til Trio. Dette vil ikke påvirke din planlagte opplæring fremover og du vil fortsatt bli fulgt opp av din lærer som før!

Men dette gir oss enda flere muligheter, med bemannet kontor, flere lærere og kapasitet til god og effektiv opplæring. Vi ønsker deg velkommen til nyoppussede lokaler og håper at du vil fortsette opplæringen med oss!

Ta kontakt for mer informasjon, enten direkte til Morten på tlf 91144359, vårt kontor 40016060 (ikke sms hit), eller 33465001. Du kan også sende epost til sandefjord@wright.no. Du kan også se wright.no

Ta kontakt

www.triotrafikkskole.no